Czytam=Komentuje, to pomaga w pisaniu. Poważnie ; )

poniedziałek, 6 maja 2013

INFORMACJA.

Misiaczki,
Wiedźma znalazła pracę, wiedźma wraca do domu o 21-23, pada do wyrka i wstaje o 8:30.
W pracy udaje żywą, zapierdzielając jako kelnerka, pomoc kuchenna, barmanka. All Inclusive!
No i sprząta.
Zaciskam zęby, bo salon masażu który chcę otworzyć, wyposażenie mieć musi. grunt że miejsce już jest!!!
Obiecuję, przysięgam, zapewniam, -
Dziś może nie, ale jutro bądź po jutrze napiszę nową część, i przeczytam Wasze opowiadania, bo znająz życie, narobiłam sobie zaległości... Ale co mi tam! mam wolne do piątku!
Hi life!

Sciskam, całuję, i bandażuję rozciachaną rękę.
Wiedźma :*

4 komentarze:

  1. Już myślałam że nowy rozdział :) No ale nic się nie stało! Poczekamy, poczekamy :D
    Praca jak praca ale ważne że jest :D Powodzenia życze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mnie straszyć, dziewczyno! już myślałam, że zawieszasz bloga albo coś. Tego bym nie przeżyła ; X
    Zapraszam do mnie ---> http://sport-to-zdrowie-ale-nie-zawodowy.blogspot.com/
    Na nową część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystaszyłaś mnie, że zawieszasz bloga! :<

    Czekam z nieciepliwością i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga, zazdroszczę pracy i...czekam na kolejny rozdzialik ;)
    Nie daj się tam! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń